Aktivt liv må jag säga

På den senaste tiden har det hänt så sjukt mycket roligt i mitt liv. Jag mår så äckligt bra.

I torsdags var jag i Köpenhamn med Björn. Där gick vi och strosa bland julmarknader och vi kikade in på Museum Erotica, sjukt intressant och roligt. Efter att ha ätit en underbart god buffé (Björn tyckte jag åt som en lastbilschaufför) satt vi och snacka över en öl. Samtalet bidrog till att jag inte längre är singel :) Jag har alltså lämnat singelträsket igen och jag kan inte vara gladare.

I fredags kom Elza till Malmö och vi drog ut på stan och shoppade. Kul som fan. Fick en apsnygg väska av henne i julklapp :) På kvällen åt vi gott, kollade idol, drack te och snackade skit.

Igår började jag och Elza dagen med att slänga i en färg i hennes hår, så nu har hon en rivig frilla igen. På kvällen drog vi till Björnarna i Lund och slängde ner några drinkar i våra törstiga magar. Efter mycket snack och skratt drog vi ner till stan och avverkade två barer. På vägen hem klättrade vi över lite staket och idag har jag jävligt många blåmärken på benen.

Dagens aktiviteter har bestått av soffläge och film. Efter det körde jag och Björn ut Elza till flygplatsen och nu är jag helt ensam här. Ska nu köra in en popcornpåse i micron och he igång tv:n och kolla Wallander. Gud vilken spännande kväll jag har att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Alex

Guud va kul! :D Im happy for you girl :)

Damn, vi måste ses snart, på tal om ingenting. :)

2008-12-14 @ 23:01:39
URL: http://alexandramoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0