Må ju testa

Tidigare idag testade jag på yoga. Det är fan sportigt, speciellt när man ska ligga ner med ena benet rakt upp i luften och försöka föra det så nära ansiktet som möjligt. Jag som är lika vig som ett kylskåp kunde inte ens få benet att vara rakt, utan hade ett lätt böjt ben under hela övningen. Skrek som en gris gjorde jag också, det var inge skönt att försöka sträcka ut benet. Och det där med yogaandningen var ingen enkel grej, det är inte så lätt att andas lugnt när kroppen värker utav helvete. En del övningar var jag tvungen att göra om ungefär sju gånger innan jag fick kläm på det där med när man ska andas in och när man ska andas ut. Yoga är fan svårt! Och ont gör det! Men jag ska fortsätta till jag kan stå på huvudet och enligt fodralet till skivan ska det gå på tre månader. Hahahhahaa, de har nog inte träffat nån som mig.

Tiden går alldeles för sakta...

Nu är det dags att ta fram böckerna och plugga, suck.


Kommentarer
Postat av: B

Oj vad jag hade kunnat betala mycket för att se dig in action. Minen, koncentrationen, frustrationen... ;)

2008-12-17 @ 19:07:29
Postat av: Frida

B, vänta du bara. När jag kommer upp ska du också ligga på golvet och göra de där övningarna ;)

2008-12-17 @ 21:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0