Skåne i mitt hjärta

Det är helt underbart att vara hemma igen. Eller jag hr ju inte varit hemma i min lägenhet än, jag och Björn for direkt till Lund istället. Men det är skönt att vara här, Björnarnas lägenhet är ju trots allt mitt andra hem :)

Gårdagen var fruktansvärd. Med en och en halv timmes sömn satte vi oss på morgonplanet från Gällivare. När jag och Björn var på Arlanda checkade vi in väskorna och sen gick vi till ett hotell och hyrde ett rum i tre timmar. De tre timmarna gick åt till att sova. Det behövdes verkligen! Men man var mossig i huvudet hela dagen, fast det är ju ganska kul eftersom man blir lite trög.

Testade en proteindrink imorse, fortfarande mätt av den, det är helt sjukt.

Nu ska vi åka och handla mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0